3.12.12

Ghettoluukku.


Kerrankin, kun oli fiilistä niin ajattelin esitellä vähän mun ghettoluukkua, kun sen perään on huudeltu. Tää on ehkä maailman pienin prinsessayksiö. Ja tulee ehkä vähän surku, jos kohta "joudun" muuttamaan pois täältä - rakastan tätä. I ♥ U-piparimuotit on Tigeristä mun joululahja itelleni ja ehkä pojalle, jos se on kiltti. Ne on maailman isoimmat piparimuotit!

Mun minikeittiö. KynttiläfiilistelyjäKisupisun ruokatonkka ja mun herkkutonkka, jossa ei koskaan ole ollut mitään sisällä ! Pitäisköhän skarpata? Mekkoja, ja kenkiä. Mun rakkausnilkkurit, joita ilman en varmaan osais elää. Kicksin itseruskettava, jolla on tänään läträtty (litrakaupalla) huomista töiden Gaalaa varten. Kyseinen valkoinen mekko muuten livahtaa huomenna päälle - vähän pelottaa tuo yhdistelmä. Ei varmaankaa oo valkoinen mekko enää aamulla. Täynnä itseruskettavaa ja punaviiniä - kiitos. Huomisen kengät voi pongata ruskeiden kenkien takaa.

Nyt mä palaan mun Fifty Shades of Greyn pariin. :-----D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti